donderdag 25 januari 2007

Joy


Ik kan het niet helpen, alweer een puzzelstuk. Ik vind het gewoon zo leuk om ze te maken.
Ik heb bewust deze keer voor wat andere kleuren gekozen. De "charming" stempel is van B-line en de swirl ook. Op de achtergrond heb ik de bloemstempel van Stampington gebruikt en de italiaanse tekststempel van Hero arts. Een keer geen bloemetje als accent maar in de rondjes van de swirl heb ik gemstones geplakt. Voor deze puzzelstukken gebruik ik de Versamagic chalkinkt . Een van mijn favoriete inkten en te krijgen in zoveel mooie kleuren!

I can't help myself, a puzzle piece again. I so much enjoy making them. I chose other colours this time. The "charming" stamp is from B-line and so is the swirl. For the background I used a flowerstamp from Stampington and Italian text from Hero arts. No flowers this time to finish of but in the swirls I used gemstones. For these puzzle pieces I use the Versamagic chalkink. It's one of my favorites and available in so many splendid colours.

3 opmerkingen:

Anita zei

Mooie puzzel!!
Ik heb me onlangs ook aan het rose gewaagd hihi.
Blijkt achteraf toch mee te vallen hè.
Fijn weekend.

Evi zei

Heel mooi!
Begreep van Charlene dat het niet gelukt was met je blog, dat is wel balen zeg!

Anoniem zei

This one is great. From where do you have the swirled stamp? by the way, I have linked your blog to mine. ;)