dinsdag 16 januari 2007

Een nieuwe verslaving/a new addiction


Ben ineens ook helemaal weg van het bestempelen van die grote puzzelstukken. Heb een flinke voorraad ingeslagen en in de gesso gezet. Deze 2 heb ik eerst gekleurd met acrylverf en daarna bestempeld met chalkinkt en bewerkt met embossingpoeder. De tekststempels zijn van Stampers Anonymous, een van mijn favoriete stempelmerken. De stempel van de music man en de kinderen zijn van de nieuwe lijn van Paper Artsy "Urban snapshots". Ik verwerk de puzzelstukken niet in een kaart omdat ik het heel leuk vind om ze zo te versturen.

I'm getting addicted to stamping on these giant puzzlepieces. I put a layer of gesso on the printed side of the puzzlepiece and paint it with acryllic paint. I used chalkinks to stamp and finished with embossing several parts. I used stamps from Stampers Anonymous and from "Paper Artsy's" new plates "Urban snapshots". I don't incorporate the pieces in cards but send them just as they are.

6 opmerkingen:

Anita zei

Wow, mooie stukken zijn het geworden zeg!!!

Unknown zei

Weer een prachtig werkstuk Nellie.
Ik wens je veel plezier met je nieuwe blog.
Angelika

Anoniem zei

Schitterende puzzelstukken Nellie :o)
En wat is die swirl stempel mooi zeg !!!
Gefeliciteerd trouwens met je blog. Ik zal denk ik nog wel vaak komen kijken.

Anoniem zei

Hoi hoi Nellie..

PROFICIAT met je mooie blog hoor!
Mooie werkstukken laat je hier zien.. Ik kom regelmatig piepen zene.

Groeties Patrice (ArtiClown)

Annes Art zei

Echt héél mooi geworden!!

Anoniem zei

Prachtige puzzelstukken.