maandag 22 januari 2007

Gezinsuitbreiding op komst/a new family member arriving


Nee dit is geen foto van mij en ik ben ook niet zwanger. Over zo'n week of zeven komt er een nieuwe borderterrier pup bij ons wonen. Een van de jongens of meisjes op deze foto zal het worden. Welke weten we nog niet. Toen deze foto genomen werd waren ze net enkele dagen oud. Inmiddels zijn we afgelopen vrijdag voor het eerst op "kraamvisite" geweest. Ontzettend leuk en superschattig zijn ze die kleine wurmen. Oogjes en oortjes nog dicht en met op dit moment maar 2 doelen in het leven drinken en slapen.

No this is not a picture of me and I'm not pregnant either. In about seven weeks we expect a new borderterrier puppy to join us. It will be one of the boys or girls on this picture, but we don't know which one yet. This picture was taken when then were only a few days old. Last friday we visited them for the first time. That was fun. They are so cute these little ones. Their eyes and ears are still shut. At this moment they've only got 2 goals in life, drinking and sleeping.

3 opmerkingen:

Jo Capper-Sandon zei

Awwwwwwwww Nellie...how lovely.
Do you have a name decided yet??

joanne wardle zei

awwwwwwwww! cuties!

Annes Art zei

ik ben benieuwd hoe ie er straks uit zal zien!! ik hou je blog in de gaten;o))