woensdag 11 april 2007

On the way to our dreams..

Nog eens een spin&splash. Een tijdje geleden heb ik een heleboel achtergrondjes gemaakt en af en toe pik ik er een mooie uit. Ik ben gek op tekststempels en dit is een nieuwe van Stampers Anonymous die ik nog niet zo lang geleden gekocht heb. Omdat ik de achtergrond zo mooi vond heb ik het verder heel simpel gehouden.

Another Spin&splashcard. I made quit some backgrounds a while ago. Every once in a while I choose one to make a card. I love textstamps. This is a new one from Stampers Anonymous that I bought recently. Because I so much liked the background I kept the rest simple.

3 opmerkingen:

x zei

Great card, love this background. :)

Nancy Dooren ~ Nans zei

Deze is mooi!!!! Superkleuren!!!

groetjes van


Nans

Viola zei

Wonderful card!!