zaterdag 26 mei 2007

Getagged

Terug van vakantie en 2 keer getagged.... Maar eentje vast afwerken dan en de andere morgen.
Door Nans werd ik getagged om de onderstaande vragen te beantwoorden. Nou komt ie dan...
Wat draag je nu: Een 3/4 spuijkerbroek en een oud shirt, zo uit de vakantietas gevist
Twee dingen die je hebt in je relatie: Blindelings vertrouwen en heel veel gedeelde interesses
Twee favoriete dingen om te doen: Stempelen, met stip op een omdat het zo ontspannend werkt voor mij en reizen/op vakantie gaan. Het is heerlijk ergens anders te zijn en met andere mensen, culturen en omgevingen in aanraking te komen.
Twee dingen die je graag wilt: Gezond blijven, nu een collega van me pas gehoord heeft dat hij ernstig ziek is is weer helemaal duidelijk dat dat toch echt het aller, aller belangrijkste is. En een huisje in Italiƫ. Ben gek op dat land en de sfeer die er hangt.
Twee huisdieren die je hebt: 4 honden en 1 kat. Het "meest speciaal" op dit moment Ivar, onze bejaarde Ierse wolfshond. Ruim 9 is hij en een echt opaatje. Heel bijzonder omdat dit ras meestal maar zo'n jaar of 6 wordt. En Darcy onze borderterrierpup van 4 maanden. Hij is de wereld aan het ontdekken en vindt alles leuk en spannend en hij kan zo heerlijk knuffelen.
Twee mensen die deze vragen ook gaan invullen: Ik hoop Dymphie en Harriet
Twee dingen die je gisteravond hebt gedaan: Auto rijden, een heel end afgewisseld met Harrie rechtstreeks vanuit Noord-Italiƫ naar huis. En wat daarbij hoort lekker "gemacced" onderweg.
Twee dingen die ik vandaag heb gegeten: Lekkere bruine mueslibollen, heerlijk bruinbrood na 1 1/2 week wit. En FRIETJES!!! ons traditionele maaltje de 1e dag nadat we terug zijn van vakantie.
Twee favoriete plekken: Ons huis, lekker rustig gelegen met volop plek voor de hondjes en met daarin mijn stempelhok waar ik me zo op mijn plek voel. En de natuur, waar dan ook, lekker wandelen, beesten spotten en genieten.
Twee dingen die je morgen gaat doen: Stempelen, zooooooo gemist op vakantie. Tapas maken voor onze beste vrienden die morgen gezellig komen eten.
Twee favoriete feestdagen: Kerst, gezellig met de familie om me heen en Pasen, dat lentegevoel dat dan niet te missen is.
Twee geheimelijke genoegens: Domme computerspelletjes, zonde van de tijd maar soms zo lekker ontspannend om te doen en bonbons van Boulanger. Heel slecht maar oh zo lekker
Twee dingen die me laten lachen: Onze honden met hun rare fratsen en bijzonderheden en de collums van Hans Verstraten in Libelle, heel traditioneel over de verschillen tussen vrouwen en mannen, maar zo herkenbaar en soms zo de spijker op zijn kop.
Twee dingen die ik met de post kreeg: De prachtige bijdrage van Willy voor de seizoenenswap van Dutchstampers en iets minder leuk, mijn voorlopige belastingaanslag 2006 met bijbehorende acceptgiro...

4 opmerkingen:

Evi zei

Leuk om te lezen!

Catharina Maria zei

Net mijn vragen lijstje ook ingevuld want Harriet had mij weer getagged .
Een vraag stond er bij haar niet bij, over " wat vind je in je relatie ", nou dat is de allerliefste man die ik mij kan wensen met een ongelooflijk lief karakter . Heeft alles voor mij over wat in zijn macht ligt .
Groetjes van Rini

Nancy Dooren ~ Nans zei

Heb je een leuke vakantie gehad???? Ik lees dat je ook van Itale houd! Wij ook!!! We gaan vaak naar het Gardameer. Deze zomer gaan we naar Rome en het Gardameer. Ik heb er superveel zin in!! Italie is zo´n mooi land!!! Met veel passie, lekker eten, mooie kunst en natuur!!!!

Dymphie zei

De mijne is gepost Nellie :-)